Servicedesk

Om de afhandeling van uw service-melding te versnellen, verzoeken wij uw aanvragen zoveel mogelijk via de E-portal in te dienen.

Dit heeft voor u de volgende voordelen:

  • Uw melding is direct zichtbaar en traceerbaar voor u èn onze Servicedesk.
  • Uw melding ondervindt geen vertraging door mogelijke drukte op de receptie.
  • U kunt een goede omschrijving geven waarmee de Servicedesk direct aan de slag kan.
  • U kunt ter verduidelijking eventuele bijlagen of print-screens toevoegen. 

Meldingen via de E-portal zullen voorrang krijgen op telefonische meldingen.
(Spoedmeldingen uitgezonderd en bij het niet werken van de E-portal)

Bent u uw E-portal wachtwoord vergeten? Neemt u dan contact op met de receptie om deze op te vragen. 

Onze servicedesk is telefonisch te bereiken tijdens kantooruren via 0318-495888.

Indien u beschikt over een calamiteitenovereenkomst dan kunt u buiten kantooruren ons antwoordapparaat inspreken.

U kunt tevens 24 uur per dag op onze E-Portal in de FAQ oplossingen voor vele problemen vinden.