Tommy 2.0 van start

01-09-2015

Tommy 2.0

Uiterst succesvolle start Tommy 2.0!

Ruim 175 bestaande en nieuwe Tommy gebruikers zijn sinds september 2015 gestart met Tommy 2.0. Ondanks de drukte die wij hierdoor hebben ervaren, kunnen wij spreken van een succesvolle lancering!

De nieuwe uitgebreide functionaliteiten in Tommy 2.0 zijn voor veel gebruikers verrassend en bieden nu, maar ook in de toekomst, extra mogelijkheden waaronder:

  • Geheel nieuwe beheeromgeving met gepersonaliseerd dashboard
  • Vernieuwde versie online boeken, zeer gebruiksvriendelijk en geheel responsive
  • Boeken vanaf het planbord en boekingen verschuiven in het planbord plus voorkeursboekingen 

Wilt u meer weten wat Tommy 2.0 voor u kan betekenen? Kijk dan snel op www.tommybookingsupport.nl

Enorme groei in aantal gebruikers

In korte tijd is het aantal bedrijven dat werkt met Tommy 1.0 en 2.0 gegroeid tot over de 550. Hier zijn wij uiteraard enorm trots op! Onze uitdagingen en ambities blijven echter onverminderd groot. Daarom hebben we recentelijk onze software afdeling uitgebreid. Ook hebben we twee consultants toegevoegd aan ons team. We stellen onze nieuwe medewerkers graag aan u voor.

Sander Beets - Hoofd software afdeling Sander Beets

Mijn naam is Sander Beets en sinds januari 2016 ben ik het team van Tommy Booking Support komen versterken in de functie van lead developer. Ik ben verantwoordelijk om Tommy verder uit te breiden met functionaliteiten op het technische vlak. 

In het verleden ben ik als eigen ondernemer al vroeg in aanraking gekomen met de ontwikkeling van websites en applicaties. Vanuit mijn opleiding Hogere Informatica aan de HAN was ik al bezig met een eigen bedrijf. In 2015 ben ik gestopt met mijn eigen onderneming en ben ik verder in de wereld gaan kijken. Na een jaar werkzaam te zijn geweest bij Beslist.nl was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Deze heb ik nu bij Tommy Booking Support gevonden.

Naast de vaste werkzaamheden ben ik ook altijd bezig met het opzetten van nieuwe internet concepten. Diverse concepten draaien momenteel en er zullen er nog meer bijkomen! Stil zitten doe ik liever niet. Ik houd van innoveren en sparren met klanten en collega's. Nadenken over hoe we het werk voor iedereen nog makkelijker en beter kunnen maken.

In mijn vrije tijd geniet ik samen met mijn vrouw van onze nieuwe woning in Arnhem. We kijken graag samen naar Amerikaanse tv-series en films. Verder genieten we van vrienden en familie om ons heen en kijken we nu al uit naar een nieuwe vakantie in Amerika of Canada! 

Diane en Simone - Consultants

Diana en Simone

Rond de zomer is Diane Wagenmans gestart met haar werkzaamheden als consultant. Hiervoor heeft zij jarenlang gewerkt bij OAD en daar heeft zij veel ervaring opgedaan in de reisbranche. 

Simone Perfors is in augustus begonnen bij Tommy nadat zij eerst ruim een half jaar als consultant voor Eurecrea GX (ook een reserveringssysteem van AICN) heeft gewerkt. Tijdens haar vorige baan in de recreatiebranche heeft ze jarenlang met Eurecrea GX gewerkt waardoor ze zowel ervaring als gebruiker als consultant heeft.

Wat doen zij nu eigenlijk precies? 

Met behulp van een aantal collega's verzorgen ze alle implementaties van Tommy 2.0 zodat het reserveringssysteem precies op uw bedrijf is afgestemd. Daarnaast beantwoorden ze al uw vragen omtrent de implementatie en het gebruik van het programma.

Nieuwe functionaliteiten worden door de dames getest en uw opmerkingen en tips overleggen zij met de software afdeling. Ook denken zij graag mee met als u advies wilt over hoe u het beste kunt werken met Tommy of hoe u bepaalde zaken met het systeem kunt instellen. 

Schroom dus niet om uw vragen te stellen, zij staan voor u klaar! 

Team Tommy Booking Support



« Vorige pagina