Innovatieve ontwikkelingen

Onze uitdaging is om met onze ontwikkelingen voorop te lopen. In 2001 wonnen we de noviteitenprijs voor het Virtueel Boeken. Andere innovatieve ontwikkelingen zijn onder meer:  

 


 

 

Gastgemak App

AICN ontwikkelde recentelijk de 'Gastgemak App' voor de recreatiebranche. Een mooi en makkelijk product waarmee u heel eenvoudig en gastvriendelijk uw parkgegevens gepersonaliseerd kunt delen met uw gasten.

Met de 'Gastgemak App' zorgt u ervoor dat uw gasten altijd over de meest actuele informatie beschikken, waar deze zich ook bevindt. 

Lees meer over de App..

 


 


 

 

Boekingskiosk

Met de Boekingskiosk verleent u extra services aan uw gasten, creëert u extra omzet en realiseert u besparing op uw vaste (personeels)kosten.

Via een Touch Screen monitor die gekoppeld is aan het reserveringssysteem Eurecrea GX, kunnen gasten zonder reservering, bij aankomst eenvoudig zelf een plaats uitzoeken en boeken op de Virtuele Plattegrond.

Nadat de gast zijn gegevens heeft ingevuld en de betaling via PIN of CreditCard heeft voldaan, kan deze middels kentekenherkenning vervolgens het recreatiepark oprijden. Dit alles zonder enige tussenkomst van de receptie.

Lees hier meer over de kiosk...

 


 

 

Deursloten - Mifare kaart

In samenwerking met Marveld en N-Secure ontwikkelden we een toepassing waarmee de traditionele deursloten verleden tijd zijn. Al deze sloten zijn bij Marveld vervangen door sloten die openen met een Mifare kaart.

Dezelfde kaart wordt ook gebruikt voor toegang tot het zwembad.

De gast gebruikt deze kaart ook voor eenmalige identificatie bij de slagboom. Indien de kaart geldig is wordt er een foto gemaakt van het kenteken. Daarna kan de gast zonder kaart het bedrijf op en af.

De uitgifte van de kaarten is geautomatiseerd door een Incheckpoint. De gast kan nu kiezen, wil ik door een baliemedewerkster worden geholpen of gebruik ik het Incheckpoint?

Bij de laatste optie toetst de gast zijn boekingsnummer in. Als de boeking volledig is betaald ontvangt de gast automatisch 2 Mifare kaarten en een routekaart naar zijn accommodatie.

 


 

Gastherkenning aan de telefoon

In opdracht van Marveld hebben we een koppeling gemaakt met een digitale telefooncentrale. Indien de gast belt, wordt deze binnen een milliseconde herkend als zijn telefoonnummer reeds in de Eurecrea GX database staat. Direct zijn de adresgegevens beschikbaar, samen met zijn boekingen en betalingensinformatie.

 


 

 

3D Plattegrond

Uw gast wandelt in 3D over uw bedrijf. Hiermee creëert u een geweldige beleving bij u gast. Als deze enthousiast is geworden dan kan hij ook direct boeken vanuit deze 3D plattegrond.